torsdag 10 februari 2011

En helt vanlig middag

Börjar med att Björnen tackar Gud för maten och alla välsignade gåvor och vi är alla fromma som lamm.


Helt plötsligt utbryter ett kaos utan dess like. VAD är det på gården??? Vi hänger som köttstycken i fönstren för att inte missa lite vardagsdramatik =)

Men Monchi sansar sig ganska snabbt och återgår till den fromma lugna och heliga måltiden. Nattvardsvin hade vi också.



Själv skulle jag kunna extra knäcka som spöke på vilket nöjesfält som helst. Trött och sliten med stora munsår och mörka ringar under ögonen. Men det var väldigt nice att bli bjuden på middag. Tack Anki och Monchi! Somnade som en stock på golvet efteråt.
Nu sitter jag hemma igen och lilla frugan har kommit hem från jobbet. Undrar hur jag ska hålla mig vaken tills LillaSkrutt gått i säng?? Imorgon ska jag sitta med redovisningar hela dagen - tänker ladda med den där apelsinjuicen jag pratat om. HUR SKA JAG ORKA! Gud giv mig styrka!



Inga kommentarer: