torsdag 10 februari 2011

Då har halva dagen gått och jag har inte gjort ett skit

Jag borde faktiskt börja lära ut konsten att göra exakt typ ingenting. Nu har halva dagen gått och jag har knappt lyft ett finger. Satte på Play på dvd:n jag skulle se och sen tryckte jag på Stopp eftersom det var den sämsta film jag sett på länge. Gick från sängen till soffan till sängen igen. (har något minne av att Linn pussade på mig innan hon drog till jobbet) Men nu är jag vaken och tänkte ta mig en kopp kaffe till - lurar ju mig själv och tror att jag blir piggare av kaffe då det är precis tvärtom. Kaffe hämmar vitaminupptaget i kroppen så istället borde jag dricka apelsinjuice. Får nog handla det. Men det betyder att jag måste gå ner till ICA och det snöar ute. Å jag är trött och lat.
Frågor på det?

1 kommentar:

Johanna sa...

Du är inte den enda som inte gjort nått idag. FIlm på datorn, ja diskat en sväng och sovit.. Hihi.. Fast jag har så sjukt ont i halsen, så jag får vila.