måndag 7 mars 2011

Respekt så här på en måndagkväll

Blir så trött när jag stöter på människor som glider på sanningen, skapar sina egna sanningar och som gör allt för att få så mycket uppmärksamhet som möjligt, även om det är på bekostnad på andra. Fan ge dig själv lite respekt istället för att ägna dig åt att försöka bygga upp en bild av något som inte finns. Ge andra lite respekt istället för att försöka skapa osämja. R*E*S*P*E*K*T. Så stavas det. Värdesätt dig själv och dina medmänniskor.



Var bara tvungen att skriva av mig lite. Så nu är det gjort. Lämnar det och går vidare. Passar det inte att köra med öppna kort så får det vara för min del. Jag har varken tid, ork eller lust att ingå i några spel. Varken nu eller sen. Jag är inte för eller emot någon. JAG följer hjärtat och maggropskänslan och JAG vet vad jag sagt och gjort. Sen hur det tolkas och pratas och ändras på i efterhand kan jag inte påverka. Your call.



Dagen idag har varit en typ hederlig vanlig måndag. Jobbat, lagat middag, umgåtts med familjen, druckit kaffe med vän, pratat i telefonen och tittat på B.B (Japp jag älskar fortfarande Gurkan och tror att han kommer att vinna) LillaSkrutt ligger i sängen och Linnsan står i duschen. Tror att jag ska koka mig en kopp te och se ett avsnitt Dexter innan det är dags att sova. Hoppas innerligt att jag får sova i natt utan att hosta upp lungorna. Det är drygt som fan att kliva upp 05.45 och börja jobba om man inte fått sova. Men skam den som ger sig =)




Och så självklart... GRATTIS Ängla vinge på födelsedagen!! Hoppas att du haft en fin dag tillsammans med pojkarna och att du mår gott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha Gurkan kommer ju lätt ta de där han e ju grym.. L

- VERAN - sa...

Jag diggar honom också. Störtskön snubbe! =)

Ängla Vinge sa...

Oj, åh!!

Det här har jag ju missat juh!! :)

Faaaast å andra sidan är jag tillräckligt gammal för att inse att födelsedagar inte är magiska, utan bara en helt vanlig dag (inte alls som när man fyllde 13, 15, 18 eller 20!)
43 är typ bara en siffra på pappret... ;)

Jag hade en toppendag, tack (fast utan mina killar dock), var på jobbet 10-20, kom hem och somnade på soffan! :-D
Och jag mår alltid gott när jag är på jobbet!!

Kraaaam!!