fredag 11 mars 2011

Busigt!



I två dagar har jag gått omkring och känt mig som den mest miserabla människan på jorden. Idag när jag vaknar så ler jag. Visst är det väl märkligt? Har kokat mig en kopp kaffe, startat en maskin tvätt, diskat undan lite och dammtorkat. Det som tryckt mig har till stor del löst sig och jag har fått svar på frågor och jag börjar greppa/landa i detta som pågår. (vet att det låter lite kryptiskt och att det antagligen är lite tråkigt att läsa men ge er till tåls mina vänner) Så idag tror jag att det är en braig dag. Det är fredag (fått det upplyst av typ 50% av alla mina facebook vänner) och jag är ledig (det vet jag med all säkerhet utan att behöva bli upplyst) och skaldjuren ligger på diskbänken och tinar inför kvällens mys med fästmön. Tror att jag ska lägga in en flaska vitt i kylskåpet också =)



Känner mig så där glad, pirrig och busig idag. Orsaken är ännu okänd även för mig men jag njuter trots städ, tidig morgon, snö och trötthet. Jag är liksom en sån där glad prick idag! Så idag njuter jag. Av livet, av min flicka, av god mat, av ledigheten och av att bara få finnas till.



Så godmorgon bloggisar. Önskar er en finfin dag också! Vad ni än tar er för. Vissa dagar är crap, andra är himmel. Bara att gilla läget! ;)

2 kommentarer:

Marleen sa...

Underbart =) Gillar när omgivningen är glada o mår bra. Kramen till er alla ;)

- VERAN - sa...

Tack så mycket! Gulledig! Kram tillbaka!