söndag 13 mars 2011

Fortfarande uppfylld...



På alla hjärtans dag, då jag friade till min Linn och hon sa ja, hörde vi Sarah Dawn Finer sjunga denna live. Behöver jag säga att låten är speciell för oss? Tårarna rann ner för mina kinder och den starka känsla av att älska en annan männniska, genom eld och vatten, var så starkt närvarande. Nyförlovade med framtiden framför våra fötter.


Idag, när jag vaknar upp på jobbet flera veckor senare, så är känslan precis lika stark. Idag sitter guldringen på vänster ringfinger och bröllop kommer att ske nästa vår. Att stå bredvid Linn, både på bröllospdagen och genom resten av livet, betyder allt för mig. Denna skall sjungas på vår bröllop och jag har redan frågat Sötaste om hon vill sjunga (hon vet dock inte att det är denna sången jag önskar att hon sjunger. Nu har du över ett år på dig Johanna att öva *s*)


Har haft en jobbig natt på jobbet då vi har två stycken som är magsjuka. Har inte fått många timmars sömn. Men ändå går jag omkring med ett leende på läpparna. Dricker mitt morgonkaffe, sjunger med i denna kärleksvisa, har en varm känsla i hela kroppen för jag vet att om några timmar är familjen samlad igen. Godmorgon vackra människor! Önskar er en fin söndag med massa kärlek - oavsett i vilken form den kommer i. Var rädda om varandra!

Inga kommentarer: