fredag 18 mars 2011

Fredag dårå


Sitter vid LillaSkrutts dator och tänkte hitta en passade bild till mitt blogginlägg men detta var typ det enda jag hittade =) Välkommen till min familj! Glömde helt plötsligt bort vad jag skulle skriva om (men bara så att ni vet det så var det något hyperintelligent och überintressant och störtklokt) och lägger därför bara ut denna bilden från i somras.
Dags att bege sig till jobbet igen dårå. Är egentligen ledig idag men har huvudet fullt av schemaläggningar, ob-tillägg, personalplanering och annat skojsigt så det är lika bra att åka in till jobbet och göra det klart så att jag kan ta helg sen. Hade velat göra något skoj ikväll men ingen var speciellt intresserad av att hjälpa till att planera upp något så det blir nog en hemmakväll ändå. Det är klurigt när man inte har sina föräldrar eller mor- och farföräldrar i samma stad och är därför beroende av att planera in om man ska ha barnvakt en kväll/natt. Försökte som sagt igår att kolla upp om vännerna ville tex laga middag tillsammans och sen kanske gå ut och dansa (September spelar ju på Flurran) men jag fick inte mycket napp utan svaren blev "vi kan väl höras imorgonkväll så får vi se vad som händer?" Men det funkar inte för mig just eftersom jag har familj och barn och, som jag skrev, inte har någon släkt här i Uppsala. Men det blir mysigt och perfekt att ha en skön Svenne fredagsmyskväll i hemmets lugna vrå också. Men danssugen är jag och börjar så smått tina upp efter långa tunga vintern och vill träffa folk!!!
Well well vad är väl en bal på slottet? ;) Nu rusar jag. Ha en fin dag och en trevlig kväll!

Inga kommentarer: