fredag 4 mars 2011

Idag är en tung dag dårå


Mr Murphy har kommit på besök. Jag tycker faktiskt inte om honom. Vaknade i morse på jobbet och har grymt ont i kroppen, huvudet och halsen. Hostar så att lungorna värker. Och allt bara för att jag har en ledig helg att se fram emot. Bläk å Hrmpf. Tar mig igenom morgonbestyren och gör mina arbetsuppgifter. Funderar på att ta en andra dusch bara för att jag fryser så förbenat.
Men snart slutar jag mitt arbetspass för den här veckan och ser fram emot en ledig helg. Sjuk eller inte. Jag ska vara ledig nu i 3 dagar! Linnsan ska hjälpa pappa att krypa under huset hela dagen idag så jag planerar att ta bussen hem och lägga mig under mullidutten med kissebebisarna och sova mig frisk. Ikväll blir det familjemys. LillaSkrutt har beställt chokladfondue och jag beställer ett glas vitt. Undrar om man kan lägga in en beställning på helkroppsmassage också? Linnsan brukar aldrig tacka nej till att klämma och känna lite på mig så det ser ut att bli en fin fin fredag.
Den stora frågan man ställer sig just nu handlar inte om sjukdom eller andra triviala ting utan stora saker så som "ÄR DET BIG BROTHER ÄVEN PÅ FREDAGKVÄLLAR??" Jag menar Hey då är ju fredagsmyset räddat om något. Jag älskar Gurkan! Ha ha ha "Vem e kvadraten? E ja kvadraten?" *skrattar* Skön snubbe. Kommer att vinna hela skiten för att han fattar spelet. Men det är lite otäckt att det redan är två stycken deltagare som lämnat huset pga personliga skäl (läs PSYKBRYT) De började svamla konspirationsteorier och såg sammanhang i allt och flippade totalt. Krajst säger jag bara. Jag tror jag ska söka nästa år. Fatta skoj att vara inlåst med ett gäng snubbar i 100 dagar och testa sina lömska sidor? Försöka spela sina kort rätt så att man blir populär men inte vara ett hot. Skoj socialt experiment. Antingen måste du vara för dum för att förstå det så att Svenska folket älskar dig eller så måste du vara jävligt smart. Japps nu är det bestämt. Spraket ska anmälas till Ensam mamma söker, Linnsan till Robinson, jag till B.B och vem sjutton ska man anmäla till bonde söker fru då??? Får fundera på vem som kan passa som bondmora *s*
NU jobba klart. Sen hem. Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: