söndag 13 mars 2011

Kvällstankar


Som ni läst så har tankarna spretat åt lite olika håll ikväll men nu har jag både bloggat av mig, pratat med bästaste Spretet och Linn så nu känns det lite lättare att leva med vissheten att barn far illa =( LillaSkrutt har kommit hem från sin helg med sin pappa och Linn har kommit hem från jobbet - Familjen är tillsammans och då mår jag liksom bäst.
Imorgon ska jag ringa ett samtal som jag känner är min plikt. Lämnar då över till de som kan och vet bäst hur man kan hjälpa familjer i sådana här jobbiga situationer. Skall även på möte igen. Nu är det väl 5:e mötet detta året och det börjar dra ihop sig =) Spännande så att det är inte klokt! *glad* Tankarna har även varit och nosat lite på bröllop. Nu är datum bestämt i alla fall!!! *glad glad* Har även beställt ett jättefint brudpar (kvinnliga) till bröllopstårtan jag ska göra till Fina Vännerna. Frossar i ingredienser, leker med tanken hur man kan göra en vacker och god tårta och letar inspiration på nätet. Det är så roligt och jag ser så mycket fram emot att gå på bröllop! Blir så där lyckligt barnsligt nyförälskad och lyssnar på "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer och pussar på min fästmö. Mitt i jobbiga känslor så ryms det så mycket kärlek och lycka. Det ena utesluter inte det andra. Jobbigheter betyder inte att man inte är lycklig.
Så jag har haft en fin kväll. Nu sover LillaSkrutt i sin säng och jag och Linn ska slänga oss i soffan och glo på ett avsnitt Dexter innan vi kryper i säng. I natt ska jag ligga sked och känna värmen från hennes nakna kropp. TACK älskling för att du finns i mitt liv. Älskar dig! Förevigt Nu!

Inga kommentarer: