måndag 14 mars 2011

Roli roli att drömma sig bort...

Eftersom datum och kyrka är bestämt så är det lätt att sitta på nätet och drömma sig bort =) Jag vet precis hur jag vill se ut och vilken stil jag vill att bröllopet ska gå i. Rockish ska det va!

Jag fullkomligt älskar denna klänning!!!!! Helt fantastiskt snygg och helt i min stil. Ska jag gifta mig i körka och ha klänning så ska det vara typ en sån här!


Helst av allt vill jag ha mörklila brudbukett och skor. Tycker att det är så väldigt fint (har ju inrett hela vårt hem i svart och mörklila också *s*) Jag frossar i bröllopsdukningar, håruppsättningar, vigselringar och brudsminkning. Det är ju såååå roligt! Tur att det är våren 2012 vi ska gifta oss så jag kan njuta av detta roliga länge. Jag är ju ett kontrollfreak så jag kommer verkligen att behöva ha det här året på mig att planera ;) Och det bästa med allt är att Linn håller med mig - vi har samma stil och tycker samma sak i det mesta.


Nä nu ska jag fortsätta frossa i vackra klänningar och fina inbjudningskort. Har hittat jättemånga roliga bröllopsbloggar som jag sitter och läser i. Sen blir det till att ta hand om Linnsan som inte mår bra =( och läsa lite engelskaglosor med LillaSkrutt. En skön måndagkväll i all sin enkelhet och med en dutt asmycket bröllopsdrömmar *s*

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhhhhh vilka skor !

// Tatiana

Åsa sa...

Tror du skulle passa skitbra i den där klänningen....=D
Kram Åsa

- VERAN - sa...

Ja men visst är både skorna och klänningen helt fantastiska!!!

kram till er båda!

Ängla Vinge sa...

Har du hittat DIN klänning ännu?

Jag har jobbat med det här (att sy upp brudklänningar) i typ 2 år och sydde mer eller mindre upp syrrans brudklänning för hand... (jag höll på i drygt 1 år för att få den perfekt)

Vill du har tips och råd, så kan jag hjälpa dig...

Du vet hur du får tag i mig!

KRAM till er båda!!!

- VERAN - sa...

Nej denna hittade jag på nätet och vet inte om den går att få tag på när det är dags för oss att gifta oss. Men om jag inte hittar någon som är i samma stil och kanske behöver sy om lite/ändra så kanske du skulle vilja hjälpa mig?

Självklart vet jag hur jag ska få tag på dig! ;)

Kram!

Ängla Vinge sa...

Självklart hjälper jag dig om du behöver!!

Ska du beställa en klänning inom Sverige, räkna med 3 månaders leveranstid (+ tid att ändra klänningen till din storlek)

Beställer du kläningen direkt från Kina, räkna med 6 mån + ändringstiden...

Ha hellre klänningen hängandes i garderoben än att vänta i panik i sista sekunden... (mitt råd)

- VERAN - sa...

Oh bra tips! Kina sa du?? Hur gör jag då?? Kan man beställa från Kina liksom?? *skrattar* jag tänkte typ gå ner till närmsta bröllopsbutik och peka på denna bilden och säga "En sån här vill jag ha!" Funkar inte det?? ;)

Ja det är tur att det är 1 år kvar för detta kan ju bli riktigt intressant *s*

Catrin sa...

Va fint allt hade passat ihop. Lite som jag själv ska ha de faktiskt :D
Fast ska ha vit klänning med svart på, lila skor och surfar rundor efter bukett (när jag hittade din blogg)

- VERAN - sa...

Catrin, vad skoj att du skrev en kommentar fastän du slumpmässigt surfade in på bloggen =) Lycka till med att hitta din bukett och självklart lycka till på din stora dag!!